ترجمه آهنگ One Direction به نام Story Of My Life

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 One Direction_Story Of My Heart

 


Written in these walls are the stories that I can’t explain

روی این دیوارها داستان هایی نوشته شده که نمیتونم توضیح بدم
I leave my heart open but it stays right here empty for days.
قلبمو رو باز میذارم ولی همینجا برای روزها خالی میمونه

[Liam]
She told me in the morning she don’t feel the same about us in her bones,
صبح بهم گفت که دورنش همون حسی که قبلا داشت رو نداره
It seems to me that when I die these words will be written on my stone.
به نظر میرسه که اون کلمات وقتی بمیرم روی سنگ قبرم نوشته میشه

And I’ll be gone gone tonight
و امشب خواهم رفت
The ground beneath my feet is open wide
زمین زیر پام کاملا بازه
The way that I been holdin’ on too tight
جوری که زیادی محکم نگه داشته ام
With nothing in between
بدون چیزی در میان

The story of my life I take her home
داستان زندگی من اینه، من میبرمش خونه
I drive all night to keep her warm and time
همه شب رانندگی میکنم تا گرم نگهش دارم و زمان
Is frozen
ایستاده
The story of my life I give her hope
داستان زندگی من اینه، من بهش امید میدم
I spend her love until she’s broke inside
بهش عشق میورزم تا از درون شکسته بشه
The story of my life
داستان زندگی من اینه

Written on these walls are the colours that I can’t change
روی این دیوارهای رنگ هایی هست که من نمیتونم تغییر بدم
Leave my heart open but it stays right here in its cage
قلبمو باز نگه میدارم ولی همینجا توی قفسش باقی میمونه

I know that in the morning now, I’ll see us in the light upon a hill
میدونم حالا صبح که میشه، خودمون رو توی نوری بالای یه تپه میبینم
Although I am broken my heart is untamed still
با اینکه شکسته ام قبلم هنوز سست مهاره

[Louis]
And I’ll be gone gone tonight
و امشب خواهم رفت رفت
The fire beneath my feet is burning bright
آتش زیر پاهام داره با درخشش میسوزه
The way that I been holdin’ on so tight
جوری که خیلی محکم نگه داشته ام
With nothing in between
بدون چیزی در میان


The story of my life I take her home
داستان زندگی من اینه، من میبرمش خونه
I drive all night to keep her warm and time
همه شب رانندگی میکنم تا گرم نگهش دارم و زمان
Is frozen
ایستاده
[All]
The story of my life I give her hope
داستان زندگی من اینه، من بهش امید میدم
I spend her love until she’s broke inside
بهش عشق میورزم تا از درون شکسته بشه
The story of my life
داستان زندگی من اینه

[Zayn]
And I been waiting for this time to come around
و من منتظر بودم که این زمان برسه
But baby running after you is like chasing the clouds
ولی عزیزم دنبال تو رفتن مثل دنبال کردم ابرها میمونه

[Niall]
The story of my life I take her home
داستان زندگی من اینه، من میبرمش خونه
I drive all night to keep her warm and time
همه شب رانندگی میکنم تا گرم نگهش دارم و زمان
Is frozen
ایستاده

[All]
The story of my life I give her hope
داستان زندگی من اینه، من بهش امید میدم
I spend her love until she’s broke inside
بهش عشق میورزم تا از درون شکسته بشه
The story of my life  x3
داستان زندگی من اینه

[Harry]
The story of my life
داستان زندگی من اینه


نظرات شما عزیزان:

=|♡
ساعت11:20---20 مرداد 1396
چرا نمیشه کپی کرد ؟
حداقل pdfشو بذار :|♡


یسنا
ساعت16:54---7 اسفند 1392
webet harf nadare har rooz say mikonam behet sar bezanam!to ham bia

نسیم
ساعت21:50---22 دی 1392
من خیلی دوست دارم باهات همکاری داشته باشم.میتونم کمکت کنم تمام دانلود های یک و دوم واندرکشنو بذاری و ترجمه تمامی اهنگاشون به سایتمون سر بزن1diran4.tk

پرهام
ساعت0:47---16 آذر 1392
سلام . اهنگ ورود به وبلاگت رو بذار واسه دانلود . در ضمن ، آهنگ های گروه گانزن روزز هم درخواست دارم . با تشکر بانو نگین .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:29 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 49603
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت